Societat

Mor un motorista en un xoc amb un cotxe a la C-32 a Sant Pere de Ribes

La víctima, de 44 anys, era veí de Tarragona

Un moto­rista de 44 anys i veí de Tar­ra­gona ha mort en xocar amb un turisme a la C-32 a Sant Pere de Ribes. .

Per cau­ses que encara s’estan inves­ti­gant, cap a dos quarts de dues de la mati­nada s’ha produït un col·lisió per encalç entre un turisme i una moto­ci­cleta. Com a con­seqüència del xoc, ha mort el moto­rista. Els dos ocu­pants del turisme han resul­tat il·lesos.

Arran de la incidència s’han acti­vat cinc patru­lles dels Mos­sos d’Esqua­dra i tres ambulàncies del Sis­tema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Amb aquesta víctima, són 9 les per­so­nes que han mort en acci­dent de trànsit enguany a la xarxa viària interur­bana de Cata­lu­nya



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia