Societat

Les planes d’El Punt Avui, a la nova col·lecció d’ampolles d’Estrella Damm

La cervesera etiqueta ampolles retornables amb reproduccions de notícies publicades a les planes de rotatius catalans

  • Imatge de l’ampolla d’Estrella Damm amb l’etiqueta personalitzada d’El Punt Avui.
  • VÍDEO: El vídeo de la campanya "D'aquí" d'Estrella Damm

Estrella Damm, la cervesa elaborada al 100% amb ingredients naturals procedents d’agricultors locals mediterranis, llança una nova col·lecció d’etiquetes a les ampolles retornables de bars i restaurants d’arreu de Catalunya, en la qual notícies publicades per El Punt Avui i diferents mitjans impresos catalans en són les protagonistes.

El Punt Avui, nascut el 2011 de la fusió de les capçaleres El Punt i l’Avui, és un dels protagonistes d’aquesta nova col·lecció d’ampolles d’Estrella Damm, amb una etiqueta que reprodueix una notícia publicada el passat 29 de juliol sobre en Tomás Ramo, director de la malteria que Damm té a Bell-lloc d’Urgell. En Tomás va arribar a La Moravia com a tècnic de producció el 1982, quan només feia cinc anys que la malteria estava en funcionament. Quatre dècades més tard i a les portes de jubilar-se, es declara feliç al seu capdavant. Enginyer agrònom de professió i fill d’agricultors, la seva vida sempre ha estat envoltada d’ordi.

La nova col·lecció està formada per 9 ampolles amb etiquetes fetes a base de retalls de notícies publicades a mitjans impresos catalans durant l’any passat sobre els ingredients amb què s’elabora Estrella Damm –ordi, arròs i llúpol–, així com les persones que treballen dia a dia per proveir Damm d’aquestes matèries primeres. Unes ampolles que es podran trobar a bars i restaurants d’arreu de Catalunya durant tot el mes de febrer.

Per reforçar aquesta acció a bars i restaurants, Estrella Damm presenta “D’aquí”, una campanya a televisió i mitjans digitals que ha estrenat avui, i que no fa més que reafirmar el compromís de la marca amb l’ús d’ingredients de proximitat procedents d’agricultors locals mediterranis per a l’elaboració de la seva cervesa. El protagonista de la campanya és Joan Bertrand Mayoral, quarta generació d’una família dedicada al cultiu de l’ordi a Lleida, i que proveeix d’aquest cereal a Damm.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

SOCIETAT

Els veïns de Lilla tallen l’A-27 per exigir les indemnitzacions per les esquerdes

MONTBLANC
ciutat del vaticà

El papa frena els rumors sobre la seva salut amb la lectura d’una llarga homilia

barcelona
Societat

Mor Joan Nadal, empresari andorrà pioner en el sector del transport

URBANISME

Rubí invertirà més d’un milió d’euros per renovar el clavegueram de dos carrers

RUBÍ
MEDI AMBIENT

El temporal Nelson es “menja” part de la platja de Sant Sebastià de Barcelona

BARCELONA
SOCIETAT

Marxen de l’edifici ‘El Barco’ d’Esplugues els dos últims veïns que hi quedaven

ESPLUGUES DE LLOBREGAT
economia

L’IVA del gas deixa de ser reduït i torna al 21% a partir de dilluns

barcelona
SOCIETAT

Els taxis de Sitges s’adhereixen al servei conjunt del Garraf

Sitges
transports

Tallada la L4 del metro entre les estacions de Bogatell i la Barceloneta

Barcelona