Societat

Joan Isaac, Xavier Baró, Isaac Ulam, Joan Colomo i Carles Belda, al II Febrefest de Blanes

La segona edició del festival de música de petit format dobla el nombre de concerts, que es faran els divendres i dissabtes al Casal La Cooperativa, entre el 3 i el 25 de febrer

El proper cap de setmana el casal d’entitats La Cooperativa de Blanes viurà l’estrena de la segona edició de Febrefest, el festival de concerts de petit format que ha doblat el nombre de concerts respecte a la primera edició i ha programat vuit actuacions, del 3 al 25 de febrer. El passat mes de desembre el mateix recinte que allotjarà el II Febrefest ja va acollir una presentació oficial a càrrec dels principals artífexs i organitzadors de l’esdeveniment: Edgar Ramentol, Ferran Pujadas i Joan Vissi. Al llarg de la presentació, es van anar desgranant els ingredients amb què comptarà el festival d’enguany, que inclou la presència de músics de tendència força variada com per complaure gustos prou eclèctics: Sergi Estella, el divendres 3; Joan Colomo, el dissabte 4; Arturo Gaya, el divendres 10; Joan Isaac, el dissabte 11; Un Xic Confós, el divendres 17; Carles Belda, el dissabte 18; el blanenc Isaac Ulam, el divendres 24, i Xavier Baró, el dissabte 25.

La venda d’entrades es fa al mateix casal La Cooperativa, situat al carrer Muralla, 28, al centre de Blanes, o bé demanant-les a febrefest@gmail.com. Les entrades anticipades costen 10 euros i a la taquilla tindran un preu de 12 euros per a tots els concerts llevat del què tancarà el cicle el 25 de febrer amb Xavier Baró, amb un cost afegit de 2 euros.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

societat

Les Glòries tindrà un gran monument a Cerdà

barcelona

El curs escolar vinent començarà el 6 de setembre

Barcelona

Nova teràpia per reduir els efectes secundaris de la quimioteràpia en càncer de còlon i recte

Barcelona
societat

Incendi sense ferits en un càmping de Roda de Berà

barcelona

Una setmana amb l’incendi de Castelló sense control en una nova jornada d’“alt risc”

barcelona

Salut injecta 110 M€ per reduir esperes en les visites al CAP, proves diagnòstiques i intervencions quirúrgiques

La metròpolis del futur: més verda, amb menys cotxes, més habitatge i noves centralitats

La Barcelona del terror

barcelona
SOCIETAT

Nous casos d’abusos sexuals a menors disparen totes les alarmes a Badalona