Societat

societat

Tres ferits greus en un accident a Barcelona

S’han estavellat amb el cotxe contra un mur a la Carretera Alta de Roquetes

Dos ferits crítics i un de greu en estavellar-se amb el cotxe contra un mur a Barcelona. Segons informa l’ACN, l’accident s’ha produït a les 7 del matí a la Carretera Alta de Roquetes, a tocar del mirador de Torre Baró, al districte de Nou Barris. Els Bombers de Barcelona han hagut d’excarcerar els tres ocupants del vehicle.

Diverses patrulles de la Guàrdia Urbana i quatre ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) s’han desplaçat al lloc dels fets i han evacuat els afectats. Un ferit ha estat traslladats a l’Hospital de Sant Pau i els altres dos a la Vall d’Hebron.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Societat

Inclusió darrere els fogons

sant adrià de besòs

Vistiplau de la CHE al reg de supervivència del juny al Canal d’Urgell i al Segarra Garrigues

barcelona

Justícia i Pau denuncia discriminació bancària cap als immigrants

barcelona

La Fundació Bofill urgeix el govern a fer polítiques de foment de la lectura

barcelona
SOCIETAT

Mor Lluís Llongueras, el perruquer que es considerava un artista

Aturen un possible atac cibernètic al sector públic català

barcelona

Catalunya, a la cua en comprensió lectora a quart de primària

barcelona

Les pluges del maig només han fet créixer els pantans un 1%

barcelona
SOCIETAT

Mor Enric Casi, antic director general de Mango i mà dreta d’Isak Andic