Societat

La sortida de vehicles supera les previsions de Trànsit

Fins a les tres n’han marxat 50.000 més dels que es calculava

S’han acumulat diversos quilòmetres d’embús a Granollers, Sant Cugat o Gelida

La sortida de vehicles de l’àrea metropolitana de Barcelona pel pont del Primer de Maig ha superat les previsions del Servei Català de Trànsit. Així, entre les 3 de la tarda d’ahir i les 3 de la tarda d’avui han sortit de la zona un total de 487.305 vehicles, per sobre del pronòstic inicial que havia fet, que era de 440.000. És a dir, gairebé 50.000 vehicles més. Només entre les deu del matí i les tres d’avui han sortit uns 155.000 vehicles. L’augment del trànsit ha provocat retencions, especialment a l’AP-7, com 19 quilòmetres entre Sant Cugat del Vallès i Castellví de Rosanes, en sentit Tarragona; 10 quilòmetres entre Santa Perpètua de la la la Mogoda i Granollers, en sentit Girona; o 2 quilòmetres de congestió a la Roca del Vallès, també en direcció nord. En paral·lel, també s’han patit cues a la ronda de Dalt (B-20), a l’N-145 a les Valls de Valira o a la C-32.

En paral·lel, també s’han registrat cues a la C-58 entre Ripollet i Barcelona, en els accessos a Andorra, a la C-16 a Cercs, a l’N-340 al Vendrell en sentit sud, 2 km a la C-16 a Cercs, a l’autopista del Maresme i als accessos a Blanes.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

SOCIETAT

Mor als 77 anys Montserrat de Vehí, la primera dona que va ser Síndica de Comptes

HABITATGE

Un centenar de pisos del parc d’habitatge municipal de Salt són per famílies, joves i estudiants

SALT
política

Cinc anys amb el CGPJ bloquejat

barcelona

L’establiment Can Kiku guanya la Millor Ganxotapa de Tardor 2023

sant feliu de Guíxols
societat

Concentracions de protesta contra el parc eòlic marí a l’Empordà

L’escala
EDUCACIÓ

Palafrugell subvenciona el material de rebòtica educativa a les escoles

PALAFRUGELL
INFRAESTRUCTURES

Veïns de les Llosses, al Ripollès, denuncien talls continuats d’Internet i telefonia

LES LLOSES

Onze alpinistes morts i 12 desapareguts per l’erupció d’un volcà a Indonèsia

Barcelona
Societat

Vetllant perquè els agressors sexuals no hi tornin

BARCELONA