Societat

societat

Una radial, origen del foc al Perelló

Es dóna per estabilitzat l’incendi després de cremar 2,6 hectàrees

Els bombers han aconseguit estabilitzar un incendi que s’ha declarat poc després de les quatre de la tarde al terme municipal del Perelló, al Baix Ebre, a la zona del Mas de Pelagallos i la Cova d’en Canader. L’origen del foc és l’us d’una eina radial que ha desprès unes guspires, segons han explicat els agents rurals a l’agència ACN. El mateix cos ha quantificat l’afectació del foc en 2,6 hectàrees

Durant tota la tarda, la preocupació dels Bombers de la Generalitat ha estat la possibilitat que entrés el vent de la marinada i fes estendre les flames pel flanc dret. El foc crema ha cremat terreny de vegetació i al cap de l’incendi hi havaia una zona de conreus, segons han explicat a El Punt Avui fonts del cos de Bombers

En el sinistre hi treballen deu dotacions terrestres i quatre d’aèries, amb dos helicòpters i dos avions, un d’atac i l’altre de comandament. La principal dedicació dels bombers abans d’estabilitzar l’incendi ha estat el flanc dret perquè és aquí on hi havua més risc de propagació per l’existència de més massa forestal.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Jordi Fulcarà

“La societat no és conscient de la tasca que fem des del sector pesquer per retirar plàstics del mar”

Ferran Martínez
PATRÓ MAJOR DE LA CONFRARIA DE BLANES

“El projecte Pesca Neta i les jornades ‘La Mar de Net’ són primordials”

Itàlia
El drama de la migració

No és emergència, és negligència

Roma
MONTSENY

Recuperen la placa de bronze robada al cim del Matagalls

MONTSENY
barcelona

Quan la Mercè esdevé patrona de Kíiv

barcelona
barcelona

Un nou pla d’enllumenat per solucionar-ne el dèficit als carrers

barcelona
turisme

Edificis de pedra seca o pallers podran ser “allotjaments turístics singulars”

Barcelona
ESTER CAPELLA
CONSELLERA DE TERRITORI DEL GOVERN DE LA GENERALITAT

“El traspàs de Rodalies, una condició per a la investidura”

barcelona

Rebuig a la planta d’asfalt

dosrius