Societat

societat

Sagunt guanya el premi dels carrers de Sants

Els veïns del car­rer Sagunt han estat guar­do­nats amb el pri­mer premi dels guar­nits de la festa major del barri de Sants. El car­rer s’ha ador­nat amb motius de desit­jos, cobert de grues, que són petits ocells de paper que seguei­xen una sim­bo­lo­gia japo­nesa. A l’entrada del car­rer hi ha un gran cap fet amb ampo­lles de plàstic que pensa un desig i dues grans grues tan­cant el car­rer.

El segon premi, i també el guardó espe­cial al millor sos­tre, ha estat per al car­rer Papin que ha ima­gi­nat com serà el barri el 2034 sota les aigües i el podi el com­pleta Alco­lea de baix, que ha fet una al·lego­ria de la història a través de l’evo­lució de la llum.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia