Societat

La Coma Cros de Salt acollirà el dia 18 d’octubre una jornada per impulsar l’Economia Social i Solidària

L’Ajun­ta­ment de Salt, con­jun­ta­ment amb l’Ate­neu Ter­res Giro­ni­nes, les Comu­na­li­tats del Güell i de Som de Salt i el Con­sell Comar­cal del Gironès, amb la col·labo­ració de la Dipu­tació de Girona, impul­sen i orga­nit­zen per al diven­dres 18 d’octu­bre vinent la jor­nada ‘IMPUL­SEM’ l’Eco­no­mia Social i Solidària des dels muni­ci­pis, que es desen­vo­lu­parà a l’audi­tori de la Fac­to­ria Cul­tu­ral de la Coma Cros de Salt, entre les 9 del matí i les dues del mig­dia.

La jor­nada va diri­gida a les figu­res tècni­ques, càrrecs elec­tes i per­so­nes interes­sa­des a apro­fun­dir en la pro­moció de l’eco­no­mia social i solidària al món local i crear siner­gies entre agents de l’eco­no­mia social i l’admi­nis­tració pública. A més, se li ha donat un enfo­ca­ment molt pràctic i durant la mati­nal de la jor­nada s’ha pre­vist pre­sen­tar cinc experiències que ja estan en marxa amb ali­an­ces entre admi­nis­tra­ci­ons públi­ques i enti­tats comu­nitàries de les comar­ques giro­ni­nes. Així es podran conèixer ini­ci­a­ti­ves en àmbits diver­sos com l’edu­cació, la cul­tura, l’habi­tatge, l’argo­e­co­lo­gia i dels ser­veis a les per­so­nes. Es pre­sen­tan pro­jec­tes dels ajun­ta­ments de Girona, Salt, Fortià i l’Armen­tera.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia