Societat

Alt Penedès

La Fira del Gall recordarà els pioners de la raça

La fira de Vilafranca, que es farà el 17 i el 18 de desembre, promourà l'enoturisme

El veterinari Antoni Jordà i el biòleg genetista avícola Amadeu Francesch –que es va doctorar amb una tesi sobre la recuperació de la gallina penedesenca– seran els protagonistes de la Fira del Gall de Vilafranca, que se celebrarà el cap de setmana del 17 i el 18 de desembre i que posarà a la venda 3.150 peces d'aviram, de les quals una tercera part seran de gall negre del Penedès, la raça autòctona.

L'homenatge previst dels dos pares del gall penedesenc tindrà lloc el dia 14, després del pregó que farà el periodista Ramon Francàs coincidint amb el 25è aniversari de la recuperació del gall penedesenc. La fira, que se celebrarà al parc de Sant Julià, inclou en el programa d'activitats tastos de vins, una oferta de 21 propostes gastronòmiques cuinades amb aviram i més de 70 propostes d'activitats enoturístiques.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

L’Hospital de Campdevànol ja opera les hèrnies inguinals i crurals per endoscòpia

CAMPDEVÀNOL
mobilitat

Retards a l’R3, R4 i R7 de Rodalies per avaria a Montcada Bifurcació

barcelona
GIRONA

Les havaneres tornen a la catedral per Sant Narcís

girona
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Predomini del sol

Barcelona
terrassa

Primer congrés de videojocs independents

Terrassa
LA CRÒNICA
Jordi Ferrer

El cronista ‘premi Nobel’

Societat

Barcelona no entén les ZBE

barcelona
URBANISME

Els jutjats obliguen l’Ajuntament de Girona a pagar més de 673.000 euros pel Mercat de Santa Eugènia

girona

Nissan celebra el 20è aniversari de l’estudi de disseny londinenc amb la presentació del Concept 20-23