Societat

Trànsit preveu que 460.000 cotxes surtin de Barcelona pel pont de l'1 de maig

Es preveuen possibles retencions a l'anada en l'A2 entre Abrera i Esparreguera; l'AP-7 a La Roca del Vallès, entre d'altres

La conselleria d'Interior dissenya un dispositiu especial, entre les 15.00 hores d'aquest divendres i fins a les 24.00 hores del dimarts

El Servei Català de Trànsit (SCT) preveu que uns 460.000 vehicles surtin aquest divendres de l'àrea metropolitana de Barcelona amb motiu del pont de l'1 de Maig, el primer després de Setmana Santa.

Per aquest motiu, la conselleria d'Interior ha dissenyat un dispositiu especial, entre les 15.00 hores d'aquest divendres i fins a les 24.00 hores del dimarts 1 de Maig, que tindrà 2.014 agents i 1.515 controls -515 d'alcoholèmia- per “garantir la mobilitat i reforçar la sensació de seguretat”.

Els efectius tècnics i humans que aportarà STC es resumeix en 120 quilòmetres de senyalitzacions amb vuit equips, 90 operaris, sis camions i vuit vehicles lleugers de senyalització vertical, a més de dos mitjans aeris i quatre equips mòbils d'informació viària.

Trànsit ha avisat de possibles retencions a l'anada en l'A2 entre Abrera i Esparreguera; l'AP-7 a La Roca del Vallès; la C-58 entre Barcelona i Ripollet; la N-340 entre El Vendrell i Torredembarra i la C-31 a Platja d'Aro.

Les carreteres més susceptibles de quedar saturades pel trànsit a la tornada del pont són l'A2 entre El Bruc i Esparreguera; l'AP-7 entre Sant Celoni i La Roca del Vallès i entre Gelida i Martorell; la C-32 a Sant Boi de Llobregat; la C-31 a Platja d'Aro i la N-340 entre Torredembarra i El Vendrell.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Badalona obre la porta al món de l’alta gastronomia

Barcelona
Ripoll

Prevenir l’abús sexual infantil

Ripoll
meteorologia

La primavera ha estat seca tot i la pluja de maig i la més càlida en trenta anys

Barcelona

Corve distingeix als millors alumnes de cicles formatius d’automoció de l’institut Baix Empordà de Palafrugell

el temps
servei meteorològic de catalunya

Segueix la inestabilitat

barcelona

Una ‘rave’ a Ivars de Noguera reuneix 400 persones i cinc mossos resulten ferits

IVARS DE NOGUERA

Manifest ecologista perquè s’ampliïn les zones protegides al delta del Llobregat

El PRAT DEL LLOBREGAT

Un detingut per agredir la seva parella a l’Aplec del Caragol de Lleida

barcelona

Demanen un any de presó a un home que va matar un gos a Mediona

barcelona