Societat

Deu anys de les Jornades de la Tòfona de Girona

Aquesta edició l'estrella dels plats serà la tòfona de la vall de Llémena

Les Jornades de la Tòfona arriben a Girona de celebració, amb deu anys d'història i èxit, però amb una mica d'endarreriment arran d'aquest hivern atípic que fa que s'hagin hagut de fer una mica més tard. Tot i que la producció de tòfones ha estat inferior a la de la temporada passada, res afectarà la qualitat dels plats elaborats amb trufes.

El cuiner Toni Batllori va explicar ahir que les tòfones d'aquest any són de la vall de Llémena. El Col·lectiu Girona Bons Fogons està format pels cuiners dels restaurants La Banyeta, Cal Ros, El Celler de Can Roca, Duc de l'Obac, Egg Gastronomia, Massana, Occi, La Riera de Sant Martí Vell i Umai.

El cuiner Toni Batllori va recordar ahir, durant la presentació al taller de reparació de metalls de Joan Ensesa, que durant un mes els restaurants que formen part d'aquest grup gastronòmic oferiran –de l'1 al 28 de febrer– diferents propostes de plats i postres en què hi ha la tòfona com a element destacat.

L'acte d'ahir també va servir per presentar el nou membre del Col·lectiu Bons Fogons, Rodrigo Palet, del restaurant Umai. A més, en la presentació el col·lectiu va tenir el suport de cuiners del Pla de l'Estany, Osona Cuina i La Cuina de l'Empordanet.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

INFRAESTRUCTURES

Veïns de les Llosses, al Ripollès, denuncien talls continuats d’Internet i telefonia

LES LLOSES

Onze alpinistes morts i 12 desapareguts per l’erupció d’un volcà a Indonèsia

Barcelona
Societat

Vetllant perquè els agressors sexuals no hi tornin

BARCELONA
SERGI CANO MIGUEL
CREADOR DEL PROJECTE SOCIAL CAMINS DE VIDA

“Tots aportem un valor afegit”

RUBÍ

Camins de Vida a Rubí

RUBÍ (VALLÈS OCCIDENTAL)
Preemergència per sequera

Aigua en vaixell com a darrera opció

barcelona
VICTÒRIA MOLINS
RELIGIOSA. HOSPITAL DE CAMPANYA DE SANTA ANNA

“S’ha d’ajudar la gent a sortir-se’n, no fer beneficència”

barcelona
Urbanisme

El parc de la Ciutadella recupera el palau de vidre

barcelona
Societat
Activitat comunitària de Nadal a Girona

Una col·laboració de nassos

girona