Educació / Universitat de Girona

SARA RODRÍGUEZ-MOZAZ
INVESTIGADRA DE L’ICRA

“Vivim entre plàstics” Estudi pioner a l’ICRA sobre microplàstics a rius i mars

Un equip de l’Institut Català de Recerca de l’Aigua avalua els riscos alimentaris i per a la salut dels microplàstics

Davant l’alerta s’han activat un gran nombre d’estudis

L’APUNT

La solidaritat per ser una gran marca

La iniciativa de la Universitat de Girona (UdG) de fer una línia de productes de marxandatge no és, a priori, una proposta original; de fet, gens. Però, quan aquest argument és un instrument per donar...

La UdG inicia una línia de marxandatge social fet amb roba reciclada

La formen un targeter, una polsera, una dessuadora, una caputxa, un estoig i una motxilla

Es fa amb la implicació de l’escola Qstura i Ecosol, de Càritas

La UdG adapta els graus per a estudiants amb discapacitats

La Universitat de Girona (UdG) compta aquest curs amb 110 alumnes que tenen algun tipus de discapacitat, segons informa l’Agència Catalana de Notícies (ACN). Un d’ells és l’Isaac Pedrós, que...

La UdG s’afegeix al corrent Moviment Hipocràtic

És la setena universitat de l’Estat que es compromet a formar metges amb una clara vocació humanista

L’APUNT

La medicina i l’humanisme

Algú ha tingut la sensació, quan està davant el metge de família, que aquest està més pendent de l’ordinador que d’ell« Algú s’ha trobat algun metge més sec que un pal, a la pública, però...

Girona

Un arbre ‘hipocràtic’, al pati de la UdG

Un bust d’Hipòcrates, pare de la medicina, i un planter d’una arbre procedent de la illa grega de Kos, són els dos símbols que, des d’ahir, es poden veure als jardins del rectorat de la UdG. Una...

Deu anys de Facultat de Medicina a Girona

La Universitat de Girona commemora el desè aniversari del grau de medicina

És l’única universitat a tot l’Estat que ho ha fet desplegant totalment la metodologia de l’aprenentatge basat en problemes (ABP)

RAMON BRUGADA
PRIMER DEGÀ DE LA FACULTAT DE MEDICINA

“Ja no cal recordar tota la informació”

“Vàrem plantejar un model per formar els alumnes en habilitats i no només en capacitats”