Lectures d'estiu

Fer i tancar el procés de dol

Hem d’aprendre a superar de manera sana les ruptures, fent un procés per cicatritzar bé les ferides i recuperar l’autoestima, evitant sortir al carrer de seguida a buscar una altra persona que ompli...

La felicitat del dia a dia

Inventat cap al 1760, el bonheur-du-jour és un escriptori de petites dimensions per a les dames. Consisteix en una taula que té al damunt per la part posterior una caixa per estotjar llibres i papers....

Tot comença amb un ‘e-mail’

“Senyores i senyors passatgers, ens disposem a començar el descens a l’aeroport Louis Armstrong de Nova Orleans. Els preguem que es cordin els cinturons de seguretat, posin vertical el respatller...

Un alçament

Em tremolen els llavis, se m’inflen les venes, se’m desfigura la cara; la mirada se’m fa tallant com un ganivet i la veu se’m torna forta i aspra o arrenco a cridar. No sé d’on, em surt una...

El futbol és com el cinema

El futbol és molt curiós. Hi ha milions de persones a les quals els agrada, que habitualment van a veure partits. Creuen que entenen de futbol, però opinen quan els jugadors ja són al camp, quan han...

H de Hipnòtic

La iaia Lili és una mica bruixa. O ho sent tot millor del que diu. O tothom em vigila.El cas és que, poc després de la meva trobada amb la mama, la iaia ha demanat al Nil que em cridés. I això és...

La dèria per la muntanya

Estiuejar a la muntanya ha estat, durant els darrers anys, una de les meves dèries no satisfetes per raons que no vénen a tomb. Enguany, finalment, he passat un mes al Pirineu aragonès, que no coneixia....

Comença l’aventura

Caic.Caic.Caic.Fins que per fi...Vaig a parar en un toll d’aigua i fang!Aixeco la vista.Enmig de la boira, veig gent que corre i crida al meu voltant.Siluetes que no distingeixo.Em netejo el fang de...

Un antídot contra l’oblit

Vaig agafar el casc, el braçalet de premsa, la bateria extra i m’hi vaig plantar. No recordo haver vist res igual. Buscant referents per entendre-ho, em retornaven a la retina escenes dels aldarulls...