Administracions

serveis

Uns 1.500 saltencs usen l’assistència personalitzada

Un total de 1.452 persones han utilitzat el nou servei d’assistència personalitzada de l’Ajuntament de Salt per fer tramitacions electròniques en els primers dos mesos de funcionament. El consistori va fer públiques ahir aquestes dades, i va destacar que indicaven “una molt bona acollida” del nou canal d’atenció a la ciutadania OAC360, que permet també demanar cita prèvia per ser atès a l’Ajuntament. En aquest sentit, el 63% de les comunicacions van ser per demanar cita prèvia i el 37%, per a tràmits sobre l’administració electrònica. Els veïns de Salt poden accedir a l’OAC360 per dues vies: per telèfon (972 23 65 76, els dies feiners de 9 a 20 h) o per correu electrònic (oac360@salt.cat).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona