Infraestructures i serveis

infraestructures

Inicien les obres per adaptar l’intercanviador a Espanya

El govern de la Generalitat va iniciar ahir les obres que permetran adaptar l’intercanviador de l’estació de metro d’Espanya (L1, L3 i FGC) per a persones amb mobilitat reduïda, una actuació que tindrà un termini d’execució de 42 mesos i un pressupost de 10 milions d’euros.

En un comunicat, el conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet, destacava ahir la importància d’adaptar un intercanviador com el d’Espanya i va assegurar que es tracta d’una obra “complicada”, que té “un gran projecte d’enginyeria i unes empreses constructores que s’han compromès a executar l’obra en temps i forma i amb les mínimes afectacions possibles”.

Aquestes obres comportaran afectacions a la mobilitat a partir del mes d’agost, quan es reduiran carrils de circulació i s’ocuparà la vorera de la cantonada de la plaça que dona al centre comercial Arenas, i també es preveuen restriccions al carrer Diputació i a l’avinguda del Paral·lel.

L’intercanviador d’Espanya, en el qual conflueixen les línies L1 i L3 del metro de Barcelona i que és estació terminal de la línia Llobregat-Anoia dels Ferrocarrils de la Generalitat (FGC), registra més de 18 milions d’usuaris a l’any, i fins ara només estava adaptada l’estació dels Ferrocarrils.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona