Increment de 80 a 100 km/h

Els automobilistes que passin per l'autovia de Palamós a Palafrugell ja poden, des d'ahir, anar a 100 quilòmetres per hora i no pas a 80, com demanaven des de feia temps ajuntaments de la zona i usuaris. Tot i això, l'augment del límit de velocitat no afecta tot el tram desdoblat que passa per sota del nucli de Mont-ras, sinó només dos trams. En concret, tot el tram de Palamós fins a l'entrada a la part subterrània, quan travessa el nucli de Mont-ras, que fa 4.200 metres, i el tram de Mont-ras des de les naus industrials de Vall-llobrega fins al supermercat Dia, que fa uns 1.700 metres. D'aquesta manera, al tram subterrani de la variant, com ja van deixar clar des de Carreteres de la Generalitat, es manté el límit de velocitat a 80 quilòmetres per hora. Però també al tram des de la sortida de Mont-ras fins a superar tots els enllaços que hi ha abans del polígon de Vall-llobrega. I, després, al tram en què s'acaba el desdoblament i també hi ha l'accés a la vila de Palamós.

Per poder fer aquest canvi de límit de velocitat, ha estat necessària la col·locació de nous senyals d'informació i orientació, que s'acabarà totalment abans de l'estiu i que comportarà una inversió de 486.000 euros.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona