Construiran en breu la nova depuradora de Santa Maria de Palautordera

L'Agència Cata­lana de l'Aigua té pre­vist començar en breu (finals d'abril o prin­ci­pis de maig) les obres de cons­trucció de la nova depu­ra­dora i la cons­trucció dels col·lec­tors en alta des de les foses sèpti­ques exis­tents fins la nova depu­ra­dora.

Aquest pro­jecte pretén solu­ci­o­nar l'històric pro­blema de reco­llida de les aigües resi­du­als de les foses sèpti­ques exis­tents de la basant de la conca del Tor­dera i part Est de Can Vila i Can Ram.

Aquesta depu­ra­dora anirà ubi­cada en el terme muni­ci­pal de Santa Maria de Palau­tor­dera, a 250 metres del final del car­rer Car­les Riba de Can Ram.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.