Infraestructures

Ports draga l'accés al port de la Ràpita

Ports de la Gene­ra­li­tat ha començat les obres de dra­gatge de la zona d'accés a la dàrsena comer­cial del port de Sant Car­les de la Ràpita. Les obres per­me­tran ampliar l'espai de mani­o­bra dels vai­xells i fer-ne el man­te­ni­ment, de tal manera que podran atra­car embar­ca­ci­ons de major eslora i es poten­ci­a­ran les acti­vi­tats comer­ci­als i de cre­uers turístics.

Con­cre­ta­ment, es dra­garà un volum de 55.000 metres cúbics de sorra que es dipo­si­tarà en un abo­ca­dor marítim auto­rit­zat, situat a 4,5 milles de la costa. Pel que fa a les obres, tenen un cost de 202.000 euros i un ter­mini d'exe­cució d'un mes. La pro­fun­di­tat del port con­ti­nuarà sent de set metres, però el dra­gatge faci­li­tarà l'accés de mer­cants i vai­xells de cre­uer d'eslo­res supe­ri­ors als 120 metres. El port de la Ràpita es va estre­nar l'estiu pas­sat en l'arri­bada de cre­uers turístics.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia