ALT EMPORDÀ

ICV presenta una alternativa a la variant nord del tren, «més barata i ràpida de fer»

ICV ha presentat una proposta ferroviària per evitar que la línia entre Figueres i Portbou «quedi morta» mentre no es completi el tram nord de la variant de Figueres, que encara no s'ha concretat, ni començat a tramitar. Es tracta que els trens reculin, quan arribin a la nova estació, i es faci una nova connexió a Vilamalla amb la variant de mercaderies que es construirà en paral·lel al cinturó de ronda, de manera que els trens puguin dirigir-se a Portbou per la variant. Segons ICV, és «factible, barata i ràpida de fer», encara que suposa un recorregut més llarg.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona