Serveis

L'augment del preu del bus urbà a Elx farà que minve la xifra d'usuaris

La subvenció al transport públic ha de regir-se per la seua importància com a servei públic i no per la seua rendibilitat segons Mireia Mollà

La por­ta­veu de Com­promís per Elx, Mireia Mollà, ha asse­gu­rat que “l'aug­ment del preu dels títols del bus urbà supo­sarà que molta gent deixe de fer ús d'este trans­port públic i, per tant, la recap­tació que faça l'Ajun­ta­ment serà menor que la que s'acon­se­guia quan el preu dels bit­llets era més baix”.

Mollà ha rea­lit­zat estes decla­ra­ci­ons en el dia en què entra en vigor la pujada d'un 30% del bit­llet ordi­nari, la de l'abo­na­ment jove i esco­lar (46%), la de l'abo­na­ment ordi­nari (25%) i l'aug­ment en l'abo­na­ment de família nom­brosa (19,6%).

En este sen­tit, la por­ta­veu de Com­promís per Elx ha expli­cat que “la mesura posada en marxa per l'equip de Mer­ce­des Alonso no ser­veix per a res, doncs si puja el preu del bit­llet, però dis­mi­nu­eix la gent que fa ús del bus l'Ajun­ta­ment no recap­tarà més diners, sinó menys”.

Al mateix temps, la por­ta­veu de la coa­lició ha asse­nya­lat que el pro­blema prin­ci­pal és que l'equip de govern del PP entén la sub­venció al trans­port públic com una qüestió de números, men­tre que a Com­promís per Elx ente­nen que l'aposta pel trans­port públic s'ha de veure com una actu­ació que es fa per millo­rar la mobi­li­tat, el benes­tar dels ciu­ta­dans i el Medi Ambi­ent, més enllà de que siga un ser­vei defi­ci­tari.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.