Urbanisme

Cambrils

Més de 160.000 euros per millorar els parcs

L’Ajun­ta­ment de Cam­brils està por­tant a terme diver­ses actu­a­ci­ons per millo­rar les ins­tal·laci­ons de tres dels prin­ci­pals espais públics d’oci i esbarjo del muni­cipi: els parcs del Pina­ret, del Pes­ca­dor i Nou Cam­brils. Aquests s’havien anat dete­ri­o­rant amb els anys per l’ús o l’enve­lli­ment pro­vo­cat pels agents cor­ro­sius i també per actes vandàlics. La inversió total és de 161.795,91 euros.

Al parc del Pina­ret, les millo­res con­sis­tei­xen a cons­truir nous pavi­ments i a repa­rar els exis­tents dete­ri­o­rats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia