L'híbrid esportiu de Honda

Aquest és el cupè CR-Z, que Honda ha pre­sen­tat com a primícia mun­dial al Saló de Detroit i ho repe­tirà, a Europa, el mes de març en el de Gine­bra. Es tracta d'un espor­tiu híbrid que estrena un motor de gaso­lina 1.5 i-VTEC assis­tit pel sis­tema de pro­pulsió elèctrica IMA. Els 124 CV que ren­deix aquest con­junt són la mateixa potència del pro­pul­sor 1.8 del Honda Civic, però amb un con­sum mitjà de 5 litres de gaso­lina cada 100 km i una dis­mi­nució de fins a 117 g/km de les emis­si­ons de CO2, 35 grams menys. A més, el motor elèctric pos­si­bi­lita la màxima entrega del parell a només 1.500 rpm, un règim inu­su­al­ment baix per a un motor atmosfèric. El con­junt motriu el com­ple­menta una caixa de can­vis de sis mar­xes. El Honda CR-Z va equi­pat amb un sis­tema que per­met triar entre tres modes de con­ducció i intervé en paràmetres com ara la res­posta de l'acce­le­ra­dor, la direcció, el con­trol de les tem­pe­ra­tu­res o l'assistència pro­ce­dent del sis­tema IMA. En la versió euro­pea, els seients poste­ri­ors seran aba­ti­bles.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.