Canals

Exuberant i poderós

Kawasaki té en l'Ultra 260X un dels Jet Ski més notables. Potència, acceleració i precisió en el gir són els seus valors més preuats

Cer­car les cales més inex­plo­ra­des de la costa i gau­dir del silenci ame­nit­zat per l'únic so de les ones col­pe­jant les roques és el que molts voldríem. I també refres­car-nos men­tre gau­dim d'una con­ducció tem­pe­ra­men­tal i segura sobre l'aigua. Tot això ho per­met el Jet Ski Ultra 260X de Kawa­saki, una de les grans nove­tats de la firma japo­nesa en el seg­ment de motos d'aigua. Aquest model, que fa un parell d'anys ja va incor­po­rar un bon nom­bre de nove­tats, se'ns pre­senta ara amb una supe­rior potència gràcies als ajus­ta­ments rea­lit­zats en el tur­bo­com­pres­sor, l'inter­co­o­ler i la injecció electrònica. El motor de 1.498 cc acon­se­gueix uns valors de règim pròxims a les 8.000 rpm, amb un parell molt pla­ner i alhora con­tun­dent gràcies sobre­tot a la uti­lit­zació del com­pres­sor volumètric, que garan­teix una acce­le­ració d'allò més ins­tantània.

El Kawa­saki Jet Ski Ultra 260X ofe­reix una capa­ci­tat de càrrega que només es pot qua­li­fi­car d'impres­si­o­nant, total­ment estanca i dis­tribuïda en dife­rents com­par­ti­ments. Una solució ideal per als que es plan­te­gen rea­lit­zar llar­gues tra­ves­sies. A més, el sis­tema de deflec­tors KSD con­trola les esco­me­ses de l'aigua con­tra el cos del pilot, amb la qual cosa es pot man­te­nir una velo­ci­tat de cre­uer d'allò més des­ta­ca­ble i alhora amb alta segu­re­tat.

MOTOR:
4 cilindres. 1.498 cc. 4 temps. Injecció electrònica. Turbo i intercooler.
POTÈNCIA:
260 CV a 7.750 rpm.
PARELL:
240 Nm a 7.250 rpm.
ENGEGADA:
Elèctrica.
LLARGADA, AMPLADA I ALTURA:
3,370/1,195/1,150 m..
DIPÒSIT GASOLINA:
78 litres.
CAPACITAT EMMAGATZEMATGE:
228 litres.
PES:
482 kg.
PREU:
18.599 euros.

Per a un correcte aprenentatge

Tot i les seves excepcionals prestacions, el Kawasaki Ultra 260X disposa d'un giny d'allò més adequat per fomentar l'aprenentatge. I més encara tractant-se d'un tipus de vehicle que no es condueix amb assiduïtat. Es tracta de l'SLO (Smart Learner Operation), que permet familiaritzar-se amb la resposta i la maniobrabilitat de l'Ultra 260X reduint-ne la capacitat d'acceleració i la potència. I ho fa de manera subtil, perquè l'usuari només ha d'escollir entre una de les dues claus de contacte que es faciliten amb la compra d'aquest Jet Ski: la vermella és per a conducció normal i la groga, per al mode SLO.

Informació detallada

El Kawasaki Ultra 260X disposa d'una pantalla LCD de gran format i amb múltiple informació. Indica dades com ara velocitat, distància recorreguda i temps invertit. I també la quantitat de combustible que queda dins el dipòsit.

Compressor volumètric

La gran acceleració que aconsegueix aquesta moto d'aigua és conseqüència del compressor volumètric. Aquest sistema de sobrealimentació garanteix l'impuls –fins i tot des de baixes revolucions– i una resposta que no deixa indiferent.

Buc de competició

Aquest Kawasaki Ultra 260X disposa d'un buc de gran rendiment, dissenyat especialment per a la competició. Un element que fa que es puguin superar les ones abans de rebotar-hi.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia