Comunicació

TV3 és la cadena més vista per 14è any consecutiu

Ha assolit un 13,9% de quota i ha liderat cada mes de l’any i un 96% dels dies

Segons dades de l’empresa de con­sul­to­ria Kan­tar, TV3 tan­carà l’any 2023, un cop més, líder, amb una quota anual del 13,9%. D’aquesta manera, la cadena pública cata­lana bat un nou rècord i es con­ver­teix en la pri­mera tele­visió que acon­se­gueix ser líder catorze anys seguits a Cata­lu­nya. En aquests catorze anys situ­ada en pri­mera posició, no havia estat mai a tanta distància sobre la segona cadena: 4,6 punts. TV3 ha lide­rat tots els mesos del 2023 i només ha dei­xat de lide­rar 16 dies en tot l’any. Això implica un 96% de dies lide­rant el rànquing, sis punts més que l’any ante­rior.

L’any 2023, de la mateixa manera que en els últims catorze anys, TV3 ha lide­rat les dues fran­ges de més con­sum del dia, el day time, entre les 8 del matí i les 9 del ves­pre, amb una quota del 13,9% i el prime time, amb un 16,5%.

En glo­bal, 25 dels 40 pro­gra­mes més vis­tos durant l’any han estat de TV3, 13 dels quals es tro­ben entre els 25 pri­mers. En aquesta llista apa­rei­xen pro­gra­mes de tots els gèneres que emet la cadena. L’espai de TV3 més vist l’any 2023 ha estat l’edició del TN ves­pre del 24 de gener, que va ser vista per 761.000 espec­ta­dors i va obte­nir una quota del 32,6%. Els Tele­notícies han estat el pro­grama més vist durant un total de 336 dies.

Entre els espais més vis­tos de l’any també hi ha el Crims del 20 de març, que va batre el rècord històric del pro­grama; els espe­ci­als elec­to­rals del 28 de maig i el 23 de juliol; el Piro­mu­si­cal de la Mercè; El foras­ter, Polònia, Joc de car­tes (amb el segon pro­grama més vist de la història del pro­grama, l’11 de gener); l’espe­cial Que ens bom­bin a tots d’ahir, amb Andreu Bue­na­fu­ente; Cui­nes; el par­tit de FC Bar­ce­lona i el Tot­ten­ham del Tro­feu Joan Gam­per; l’amistós Barça-Madrid de pre­tem­po­rada; la final de la Cham­pi­ons Lea­gue Feme­nina Barça-Wolfs­burg; Cites: Bar­ce­lona; 30 minuts; Sense ficció; Això no és Suècia i Eufòria, a més d’altres edi­ci­ons del Tele­notícies. El Col·lapse del 21 de gener també va batre el rècord històric del pro­grama.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia