Cultura

municipal

serveis

Altafulla centralitzarà la biblioteca i l'arxiu

La biblioteca, que passarà de 70 a 180 metres quadrats, s'obrirà el 2018

L'Ajuntament d'Altafulla centralitzarà la biblioteca municipal i l'arxiu en un mateix espai. Segons l'avantprojecte, els equipaments es traslladaran a les dependències actuals de les brigades municipals del carrer de la Cabana, al costat d'Aigües d'Altafulla. La regidora de Cultura d'Altafulla, Montse Cortadellas, va explicar que ja fa anys que hi ha una demanda social d'ampliar la biblioteca i va destacar que també dinamitzarien el barri marítim “amb el trasllat d'aquests dos equipaments”. La biblioteca ampliarà la superfície actual de les antigues escoles Teresa Manero i passarà de 70 a 180 metres quadrats útils.

Les obres de reforma i condicionament de l'espai tindran un cost de vora 180.000 euros, a banda dels 60.000 euros destinats a nou mobiliari de l'arxiu. La regidora d'Hisenda, Marisa Méndez-Vigo, va anunciar que es podran finançar amb romanent de tresoreria. L'obertura es preveu al 2018.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

patrimoni

Rehabiliten l’Abadia de Senan, a la Conca de Barberà

Conca de Barberà

Els pots empetitits

BARCELONA
Crònica
GUILLEM VIDAL

Apòstol de l’espectacle

Barcelona
DANSA

El Teatre Municipal acull aquest vespre “Rèquiem nocturn”

GIRONA

Chico Boy presenta avui el seu primer disc al Yeah!

girona

Tom Hagan torna amb l’EP ‘2021-2022’

girona

L’Anoia crea una marca per ser referent català de l’artesania

BARCELONA

Fins a 200 concerts a micropobles al Itinera Parlem

Els promotors del Festival de Pedralbes continuen el projecte al Poble Espanyol

barcelona