Altres

El Vijazz tanca una edició marcada per la covid-19 per la porta gran

Cécile McLorin, guanyadora de tres Grammy, ha rebut l’ovació del públic en la clausura del festival de Vilafranca

El Vijazz de Vilafranca del Penedès ha abaixat el teló d’una edició marcada per les mesures per la covid-19 per la porta gran.

Cécile McLorin, guanyadora de tres Grammy i acompanyada al piano per Sullivant Fortner, ha estat l’encarregada de tancar el festival.

La imponent veu de McLorin ha estat fortament ovacionada per les 400 persones que omplien el recinte de Jaume I, sense cap localitat buida.

Els assistents han pogut degustar una copa de vi o cava del Penedès mentre gaudien de l’espectacle, una novetat que segons Max Margalef, organitzador del certamen, “ha vingut per quedar-se”.

Des de l’organització calculen que unes 4.500 persones han assistit des de dimecres a les diferents activitats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

DANSA

El Mercat convida dues coreografies noruegues a ballar complexes celebracions

BARCELONA
cultura

Collboni esquiva reunir-se amb els impulsors de la campanya Salvem el Museu del Disseny

barcelona
Cinema

El BCN Film Fest obre portes i espera Meg Ryan

barcelona
Mònica Soler Ranzani
Novel·lista

“Faig ficció, però em preocupa molt la versemblança”

Barcelona

Model i artista amb final feliç

Barcelona
ARTS EN VIU

Ròmbic produeix un ‘site specific’ amb 10 titellaires pel seu desè aniversari

BARCELONA
sant feliu de guíxols

Dani Fernández, La Oreja de Van Gogh i Nil Moliner, al 2n Idilic Festival

sant feliu de guíxols
mostra

Nova exposició permanent a la Fundació Josep Pla de Palafrugell

Palafrugell
Crítica

Lloança al gran misteri