Música

Un ‘brunch’ electrònic al Fòrum posa el punt i final al Primavera Sound 2022

El sistema de reserva de places “molt limitades” enerva els abonats que s’han quedat fora

El ‘Brunch-on-the-Beach’, un colofó diürn i electrònic del Primavera Sound al Parc del Fòrum, ha posat el punt final definitiu aquest diumenge a l’edició més llarga del festival. Els dos escenaris del recinte a Sant Adrià de Besòs (’Dice’ i ’Tous’) ofereixen avui una sèrie de sessions de dj i d’artistes com Nina Kraviz, Peggy Gou i Amelie Lens, des del migdia i fins a les deu de la nit, per a les prop de 15.000 persones amb abonament del festival que havien reservat expressament per anar-hi. Aquest requeriment ha despertat les queixes d’abonats que s’han quedat sense entrada en completar-se l’aforament ràpidament i que critiquen que el festival no els havia informat d’això quan van comprar l’abonament i que ara ho ha fet amb molt poc marge.

“Pre-reserva Brunch on the Beach Primavera Sound 2022”, avisava dimecres el festival a través d’un post al seu web. La nota ja advertia que l’accés a ’Brunch –on-the- beach’ el diumenge 12 de juny seria “molt limitat”. En poques hores les pre-reserva d’entrades s’havia exhaurit.

Des d’aleshores no són pocs els que han fet notar el seu descontent a través de les xarxes. L’argument principal, que quan van comprar l’abonament, el ’brunch’ semblava inclòs en el preu de l’entrada sense requeriments afegits com la presersreva de lloc. Algunes queixes han anat dirigides també al poc marge de temps amb què consideren que se’ls ha comunicat ara que calia fer aquest tràmit.

El certamen va enviar la informació per correu als abonats entre dimecres i dijous, el dia en què la reserva d’entrades va penjar ràpidament el ’sold out’. La gestió s’havia de fer a través de l’aplicació mòbil del festival, ’AccessTicket’, enllaçada al seu torn a l’app de Dice, una plataforma mòbil per vehicular entrades i usuaris que, d’altra banda, patrocina un dels dos escenaris on avui se celebra el ’Brunch-on-the-beach’.

Aforament limitat

L’aforament ronda com a molt les 15.000 persones, doncs segons va transcendir ahir aquest és el topall que l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs va establir en la part del recinte que pertany al municipi. Els organitzadors comptaven amb fer-hi entrar 30.000 persones, tal i com van exposar en roda de premsa dissabte.. Aquest decalatge ha acabat deixant fora molts abonats, amb l’afegitó de la fórmula de la pre-reserva no anunciada inicialment, segons aquells que se n’han queixat a les xarxes.

Concerts de compensació a Razzmatazz

Per compensar el descontent que ahir reconeixien els mateixos codirectors del festival respecte aquesta situació, hi ha hagut una ampliació del programa de concerts del certamen avui amb una ronda de concerts des de les cinc de la tarda i fins a la matinada a la Sala Razzmatazz de Barcelona.

Per als que han pogut gaudir del ’brunch’, el cartell es composava d’una desena d’actuacions que han arrancat a les dotze del migdia amb Malika i clouran amb el concert de la dj i productora russa Nina Kraviz, de vuit a deu de la nit. Entremig, s’han alternat les actuacions de Chaos In The CBD, Nicola Cruz (sessió de dj), Héctor Oaks, Amelie Lens i Peggy Gou, entre altres.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

opinió

Independent i acollidora

LaBGC
Artista

“Coneixes gaires escoles amb bons edificis i prou personal?”

girona
novetat editorial

Nova antologia de la poesia de Vicent Andrés Estellés

Barcelona
cultura

Mor la periodista Cultural Anna Pérez Pagès

televisió

‘Sense ficció’ estrena dimarts a TV3 ‘Qui va matar Cachou?’

Barcelona

Clara Gispert, canvi i plenitud

girona
festival

Convivència i músiques del món en el quart Festival Jordi Savall

Barcelona
Crítica

A la recerca de la tradició perduda

Música

Classe B, Fortuu, Jost Jou i Juls, candidats del Talent Gironí més ‘urbà’ de Strenes

girona