Patrimoni

BANYOLES

Últims dies de l’Arqueològic abans de les obres

Aquest diumenge, el Museu Arqueològic Comarcal de Banyoles (MACB) tancarà les portes perquè està a punt de començar l’última fase de les obres de reforma integral de l’edifici. La reobertura es preveu per a la segona meitat de l’any que ve, ha informat l’Ajuntament. Des de fa unes setmanes, els tècnics de la casa han anat traslladant el material exposat, una circumstància que l’artista Irene Visa ha aprofitat per a la seva instal·lació Res a veure, l’última exposició de les sales temporals abans del tancament. El pressupost de les obres a punt de començar és d’1,7 milions d’euros, aportats per la Generalitat, la Diputació i l’Ajuntament. El projecte, de l’equip d’arquitectes Birulés, Cabré, Romans, inclou la construcció d’un edifici annex com a element més destacat. Paral·lelament, es reformarà el carrer de la Pia Almoina, on hi haurà l’entrada principal del museu.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

La Fira Modernista reviu la vida al voltant de la indústria tèxtil

TERRASSA
música, teatre i humor

Joel Díaz obre avui el festival Límbic a Santa Coloma de Gramenet

santa coloma de gramenet
LLIBRES
LLIBRES

Les setenes jornades Transversal se sumen al centenari de la mort d’Àngel Guimerà

el vendrell

L'art català desaparegut

Barcelona

Veu arrossegada del carrer

Barcelona
Ryûsuke Hamaguchi
Director de cinema

“Cada generació deixa els problemes per a la següent”

Barcelona
Ferran Palau
El músic de Collbató presenta disc i curtmetratge

“Sense idees boges, el país, culturalment, no avançaria”

Barcelona
Art

Patricio Reig indaga a La Mercè en la dialèctica de la mirada

Girona
Crítica

Passió per l’òpera