Economia

empresa

balanç de gestió

Bon Preu va augmentar les vendes de l’11,4% el 2017

El Grup Bon Preu, propietari de les marques Bonpreu, Esclat i EsclatOil, va tancar l’exercici del 2017 amb unes vendes de 1.199 milions d’euros (vendes netes sense IVA), la qual cosa significa un increment de l’11,4%. Aquests resultats confirmen la tendència ascendent del grup, que es troba en plena fase d’expansió. Durant el 2017 es va fer una inversió de 147 milions d’euros, principalment destinada a la construcció de nous establiments i a l’ampliació de l’estructura logística. A més, s’ha mantingut el ritme d’obertures amb cinc hipermercats Esclat, als municipis de Castellbisbal, Reus, Tàrrega, Tortosa i Lliçà d’Amunt; dos supermercats Bonpreu, a Barcelona i Gironella, i tres benzineres EsclatOil, a Manresa, Olot i Cervera.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Compradors d’or, paranoics o assenyats?

Barcelona

El negoci de les caixes fortes reneix

barcelona
Ruben Sans
President de l’Associació de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC)

“L’empresari segueix veient-se com una figura negativa”

Barcelona
DE MEMÒRIA

Línies d’ultramar (1906)

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)
Tecnologia

La Mobile World Capital vol lluir “el llegat” que deixa el MWC

Barcelona

El mercat posa a prova la joiera responsable

barcelona
Contra xifrada
Jordi Garriga Riu

L’actiu de la natura

Floox ja té al mercat el seu carregador ràpid compacte

L’Hospitalet de Llobregat
Informació especial

Zentinel MDS, l’‘start-up’ que ajuda a digitalitzar la maquinària antiga