Bardinet confia en el nou Vodka&Caramel per expandir-se a l'exterior

El grup Bardinet-Espanya, que es dedica a l'elaboració i la comercialització de més de 25 marques de begudes alcohòliques, confia en les vendes del nou vodka caramel·litzat Gecko per entrar en mercats exteriors com ara Portugal, Itàlia, França, els Estats Units i països d'Amèrica Llatina. Bardinet, que té el seu centre de producció i distribució a Gelida (Alt Penedès), preveu incrementar un 20% la producció per passar de 20 milions d'ampolles per any a 24 milions a final del 2010.

«Gran part de l'augment de producció i de les inversions a la planta barcelonina es duen a terme per assumir l'èxit de vendes previst de Gecko, el nou Vodka&Caramel», va assenyalar el president de la companyia a l'Estat espanyol, Jean Paul Bouyat.

El grup va arribar a una facturació de gairebé 100 milions d'euros el 2009, un 12,8% més que l'any anterior. Entre les marques que fabrica destaquen Ron Negrita, Sir Edward's, Yachting i Ron Pujol i, en total, l'empresa dóna feina a 95 persones.

Per Bouyat, l'augment de vendes en el moment de crisi actual es deu en bona part a la compra del vodka caramel·litzat Gecko, per un import de 12 milions d'euros.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Unió de Pagesos considera un “pedaç” el decret pel control de fauna cinegètica

girona
Unió Europea

TikTok suspèn el programa de punts de la versió ‘Lite’

Barcelona

Èxit de participació del XXV Fòrum Industrial

girona
economia

Menys burocràcia en els plans d’estalvi d’aigua per ramaders i agricultors

barcelona
Estats Units

Aproven la llei que podria suposar la prohibició de TikTok als EUA

Barcelona
economia

La reducció de la jornada i la plena ocupació centren les reivindicacions sindicals de l’1 de Maig

barcelona
economia

El govern regula el lloguer de temporada per evitar “la picaresca” que frena la baixada de preus

barcelona
GIRONA

L'ATA Xifra en 1.900 milions les indemnitzacions per la nova llei dels HUT

GIRONA
ECONOMIA

Campanya publicitària per atraure turistes internacionals i de proximitat

GIRONA