Economia

Acord per a la recerca contra el càncer infantil

És una col·laboració entre la Fundació A. Bosch, de Noel Alimentària, i Alqvimia

La marca de cosmètica natu­ral de luxe Alq­vi­mia i la Fun­dació A. Bosch, de Noel Ali­mentària, han sig­nat un acord de col·labo­ració a través del qual l’empresa giro­nina donarà a l’enti­tat el 5% de les ven­des dels seus cofres per a nens i bebès. L’objec­tiu d’aquest acord és impul­sar la inves­ti­gació con­tra el càncer infan­til i les malal­ties congènites i autoim­mu­nes, entre d’altres.

Alq­vi­mia posarà a la venda 2.000 uni­tats dels cofres als seus esta­bli­ments ubi­cats a Madrid, Bar­ce­lona, Bil­bao, Lleida, Banyo­les i Reus, així com a la seva e-shop i a través del canal pro­fes­si­o­nal. Els diners recap­tats es des­ti­na­ran a pro­moure els pro­jec­tes de la Fun­dació A. Bosch, vin­cu­lats a la inves­ti­gació i a la recerca de solu­ci­ons mèdiques, biomèdiques i quirúrgi­ques a les malal­ties infan­tils, con­jun­ta­ment amb el Vall d’Hebron Ins­ti­tut de Recerca.

La Fun­dació A. Bosch, que va néixer el 2004 a través de l’empresa Noel Ali­mentària, es dedica a la col·labo­ració en pro­jec­tes de recerca mèdica infan­til i pretén ser una enti­tat de referència en la inves­ti­gació trans­la­ci­o­nal i acon­se­guir així que els avenços obtin­guts es puguin apli­car ràpida­ment al paci­ent.

Alq­vi­mia, per la seva banda, té la seu a Tor­tellà i es dedica a la cosmètica natu­ral d’alta qua­li­tat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia