Economia

Glovo compra la plataforma italiana de repartiment de menjar Socialfood

L’operació permet a la companyia consolidar la seva presència al sud d’Itàlia

Glovo ha anunciat aquest dimecres que ha adquirit el 100% de la plataforma de repartiment de menjar Socialfood, fundada el 2013 a Palerm i que compta amb més de 300 restaurants associats. Segons ha explicat la companyia en un comunicat, l’operació s’emmarca en l’estratègia d’expansió de negoci de Glovo per consolidar-se al sud d’Itàlia –en especial a al zona de Palerm i Catània, on aquesta modalitat està experimentant un fort creixement. Amb aquesta adquisició, la companyia fundada a Barcelona i recentment adquirida per Delivery Hero, es convertirà en la plataforma de repartiment de menjar de “referència” al sud del país, segons ha destacat.

“Aquesta adquisició ens permet convertir-nos en la plataforma de repartiment líder a Sicília i el sud d’Itàlia i ampliar significativament el nombre de restaurants amb els que treballem a la zona”, ha afirmat la directora general de Glovo Itàlia, Elisa Pagliarani.

Glovo també aposta a Itàlia pel servei Q-Commerce, que permet fer enviaments de qualsevol producte en una mateixa ciutat a través de la compra a través de l’aplicació amb acords amb grans superfícies; la compra de productes de supermercats via els magatzems urbans de la pròpia plataforma, i la compra en establiments de ’retail’ associats amb la companyia.

L’operació consta de diverses fases per acostar les dues empreses i acabar amb una sola marca, la de Glovo. Fins llavors, la plataforma actual de Socialfood seguirà activa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

Pimec reforça la presència al Vallès amb nova delegació a Terrassa

Terrassa
CALONGE I SANT ANTONI

El grup francès Capfun compra el càmping Treumal

CALONGE I SANT ANTONI

Freixenet presenta un ERTO per a 615 treballadors per la sequera

Sant sadurní d’anoia

Barcelona dedicarà 4 milions a impulsar la recerca i l’ocupació juvenil

Barcelona
economia

Els accidents laborals mortals han crescut un 50% la última dècada

barcelona
economia

Els operadors es troben per buscar experiències úniques a la Costa Brava

PERALADA
economia

Tots els productes del mar, a partir de demà al Seafood

Barcelona
economia

Catalunya crea un simulador quàntic únic al món

barcelona
economia

Creix un 6,8% la compravenda d’habitatges al febrer

barcelona