Economia

economia

Kerry Group instal·la a Barcelona el seu nou ‘hub’ d’innovació

El centre d’R+D, que ha creat una dotzena de llocs de treball, se centrarà en nutrició sostenible

La multinacional irlandesa Kerry Group, especialitzada en la indústria alimentària, ha escollit Barcelona per instal·lar-hi el seu ‘hub’ d’innovació per al sud d’Europa. Com ha explicat l’Agència per a la Competitivitat de l’Empresa, Acció, el grup ha invertit 2 milions d’euros en el centre d’R+D, de 900 metres quadrats, i de moment ha creat a la ciutat una dotzena de llocs de treball. Kerry Group compta amb una plantilla total de més de 23.000 empleats i 150 plantes arreu del món. Des de Barcelona, s’investigarà el desenvolupament de nous productes, posant la lupa en la nutrició sostenible.

El ‘hub’ de Barcelona, ubicat a la Zona Franca, disposarà de diversos laboratoris per a l’elaboració de productes per a la indústria alimentària, a més d’altres àrees de proves per investigar nous sabors i aplicacions. El centre donarà servei als clients que la multinacional té a l’Estat espanyol, Portugal, França i Itàlia. La companyia treballa per a altres empreses de la indústria de l’alimentació i les begudes i el sector farmacèutic, principalment. Està present a Catalunya des del 1998, quan va obrir unes oficines comercials a Barcelona.

En la inauguració de les instal·lacions, el vicepresident i director general de Kerry South Europe, Juan Soto, ha assegurat que la inversió a Catalunya ajudarà la companyia “a respondre a les necessitats dels nostres clients mentre treballem juntament amb ells per aportar una nutrició sostenible als consumidors finals”. El secretari d’Empresa i Competitivitat de la Generalitat i conseller delegat d’Acció, Albert Castellanos, ha celebrat que “al llarg dels anys Catalunya ha construït una proposta de valor molt considerada per les empreses estrangeres”, destacant que compta amb una ubicació estratègica al sud d’Europa, un “ecosistema de start-ups vibrant” i “una forta base industrial que es caracteritza per una combinació de sectors consolidats, com el de l’alimentació, i d’altres nous i disruptius”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

La Comissió Europea insta a no prorrogar la intervenció en el mercat energètic

Barcelona

El Consell de Ministres aprova el projecte de la segona fase del Pla de Recuperació

barcelona

La pedregada de dilluns fa perillar més de la meitat de la collita de fruita a Alguaire

ALGUAIRE

Figueres lidera per segon mes consecutiu la reducció de l’atur a comarques gironines

figueres

L’OCU denuncia la “mala pràctica” de la banca de demanar la declaració de l’IRPF

barcelona

Impacte de la superilla en el comerç: Gràcia com a model

FUNDADOR I DIRECTOR DE L'OBSERVATORI EIXOS.CAT
economia

El preu de l’habitatge usat puja al maig del 0,5% a Barcelona

BARCELONA

Cauen un 59% els ingressos publicitaris de Twitter als Estats Units

BARCELONA

El BCE insinua noves pujades de tipus fins a controlar els preus

barcelona