Economia

Ikea obrirà el primer punt de planificació i venda de Catalunya a l’Espai Gironès de Salt

La companyia també establirà un espai de recollida de comandes a Celrà

Ikea obrirà un establiment Ikea Dissenya, el primer de Catalunya, a l’Espai Gironès de Salt i un punt de recollida de comandes a Celrà (Gironès). Es tracta d’un punt de venda en format estand que ja funciona a altres ciutats com Sant Sebastià i Gijón i que busca acostar-se al client a través de nous formats dirigits a la venda personalitzada però sense productes físics. L’espai de petites dimensions oferirà assessorament per a projectes de disseny però també s’hi podrà comprar online i contractar tots els serveis que ofereix la companyia, com la recollida, el transport i el muntatge de mobles.

L’aposta de la companyia sueca a les comarques gironines s’emamarca en un pla estratègic que preveu l’obertura de diversos establiments a Catalunya sota diversos conceptes innovadors.

Respon també a l’estratègia de transformació en la qual Ikea es troba immersa i que s’ha vist accelerada per la situació actual. I és que la companyia ha doblat les vendes online.

A banda del punt de venda, també s’establirà un punt de recollida de comandes al carrer Tramuntana de Celrà, a deu minuts del centre comercial.

El mes de juny, Ikea va anunciar una inversió de 150 milions d’euros (MEUR) en els propers tres anys amb la previsió de generar prop de 750 llocs de treball indirectes al mercat espanyol. La companyia ja destina part dels seus recursos a incrementar la logística de les botigues i punts de contacte per adaptar-los a la nova realitat, assegurant una xarxa més gran de punts de recollida i un “impacte positiu” en el medi ambient.

El director de mercat d’Ikea a Catalunya, Alberto Fossati, assegura que la posada en funcionament a Salt del primer Ikea Dissenya a Catalunya és “un exemple del pes present i futur d’aquesta comunitat autònoma en els plans estratègics de la companyia”.

Segons un estudi que KPMG realitzat per Ikea, les vendes de la companyia a Catalunya representen el 23% del total a Espanya. La xifra de negoci del grup en aquesta comunitat autònoma, amb tres centres i 3,7 milions de clients, arriba als 331 milions d’euros anuals. A més, aquestes botigues generen un impacte de 94,7 milions d’euros, i contribueixen al manteniment d’un total de 2.864 llocs de treball que, en termes d’empreses sostingudes, representen al voltant de 369 empreses.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Economia

Arrenca el Seafood Expo Global amb bones expectatives

L’Hospitalet de Llobregat
economia

Pimec reforça la presència al Vallès amb nova delegació a Terrassa

Terrassa
CALONGE I SANT ANTONI

El grup francès Capfun compra el càmping Treumal

CALONGE I SANT ANTONI

Freixenet presenta un ERTO per a 615 treballadors per la sequera

Sant sadurní d’anoia

Barcelona dedicarà 4 milions a impulsar la recerca i l’ocupació juvenil

Barcelona
economia

Els accidents laborals mortals han crescut un 50% la última dècada

barcelona
economia

Els operadors es troben per buscar experiències úniques a la Costa Brava

PERALADA
economia

Tots els productes del mar, a partir de demà al Seafood

Barcelona
economia

Catalunya crea un simulador quàntic únic al món

barcelona