Economia

Antai VB capta 11,8 milions per crear empreses

La incubadora barcelonina es proposa crear dotze empreses tecnològiques a Europa i Amèrica Llatina durant els pròxims quatre anys

La incubadora d’empreses Antai Venture Builder ha captat 11,8 milions d’euros per dedicar-los a la creació de dotze empreses tecnològiques, a Europa i Amèrica Llatina durant els quatre anys a venir.

En aquesta ronda de finançament hi han participat diversos family offices, a més a més de socis estratègics com ara Mutua Madrileña i Banc Sabadell.

Com explica Miguel Vicente, cofundador d’Antai VB, “a mesura que creem més companyies i acumulem més casos d’èxit, més gran serà la nostra capacitat d’atracció de talent.” Des de la seva creació, Antai VB ha llançat més de 25 startups, valorades en 2.000 milions d’euros, que han creat més de 1.500 llocs de treball. El grup compta amb el suport de més de 350 inversors, entre els quals hi ha 150 fons de capital risc de tot el món. Com diu Gerard Olivé, cofundador d’Antai VB, “sempre hem cregut que el talent és magnètic, els bons emprenedors s’atrauen entre si i alhora atrauen els millors equips.” El grup ha posat el focus en la creació d’startups de sectors com fintech, edtech, insurtech, climatech, healthtech i gran consum, així com marketplaces, SaaS i marques nadiues digitals.

Antai VB acumula un important portfolio d’empreses consolidades com és ara el cas de Wallapop, Glovo, Deliberry, SingularCover, Carnovo, GoTrendier, Elma o Nemuru. A més a més, del 2018 ençà, la firma ha creat 5 startups a les àrees de marketplace, SAAS i marques nadiues digitals, entre les quals destaquen Lifecole, Valy, Conkau i Mascoteros.

Antai VB ha consolidat la seva presència a Amèrica Llatina amb l’obertura d’una oficina a Mèxic per aprofitar l’oportunitat que la Covid-19 ha ofert d’accelerar la digitalització de molts negocis. El grup ja és conegut a l’àrea llatinoamericana amb startups com GoTrendier i BePretty, a més a més d’impulsar la internacionalització en aquesta àrea geogràfica d’empreses espanyoles com Shopery o Carnovo.

El mes de juny passat, Antai VB va impulsar Extension Fund, un fons d’inversió venture capital amb una grandària de 35 milions d’euros per invertir a l’ecosistema venture des de fases llavor fins a sèries B. També ha participat en el llançament de Media Digital Ventures Social Hub, una plataforma d’inversió la finalitat de la qual és posar en contacte generadors de contingut i celebrities amb startups. Per a aquest projecte preveu invertir 50 milions d’euros durant els pròxims anys.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

CCOO convoca diverses jornades de vaga a Llansà

girona
Anna Pruna
Presidenta d'Indescat

“La inversió en ‘sportech’ és a les beceroles”

barcelona

L'sportech vol superar marques

Barcelona
Xavier Garcia
director del Tech Tourism Cluster de Catalunya (TTC)

“L’impacte del turisme té resposta des de la tecnologia”

Barcelona
LA CRÒNICA

A l’Expocasió, no val a badar

GIRONA

Comença la reforma integral de l’hotel Best Western Premier CMC, amb dos milions d’inversió

girona

Bumerang, l’‘start-up’ que evita 2.500 envasos d’un sol ús al dia

Barcelona

Empatif s’enfoca a guanyar volum, també amb compres

Manresa
ECONOMIA

Compres i milers de visitants a la fira Expocasió de Fornells

fornells de la selva