Economia

Dogfy Diet tanca l’any amb tres milions en vendes

La companyia barcelonina dedicada a l’alimentació casolana per a gossos inicia l’any 2022 el seu procés d’internacionalització a França

Dogfy Diet, marca d’alimentació casolana per a gossos basada en un model de subscripció mensual, ha tancat el 2021 amb una xifra de vendes de més de 3 milions d’euros per al seu segon any d’activitat, tot multiplicant per vuit la xifra obtinguda el 2020.

Després de consolidar la seva presència al mercat espanyol, la companyia barcelonina ha anunciat que, a partir del 3 de gener del 2022, començarà a operar també a França. Així doncs, els productes de Dogfy Diet, elaborats de forma casolana i amb racions adaptades al pes de cada animal, estaran disponibles per als més de 7,5 milions de gossos que hi ha censats al país veí.

Durant el 2022, l’estratègia de la companyia passarà per obrir nous mercats europeus i exportar el seu model de negoci, basat en la subscripció mensual, fora del mercat domèstic. L’objectiu és continuar amb el seu procés d’internacionalització a mercats com Alemanya, Itàlia o Portugal, per esdevenir l’empresa referent en menjar casolà per a gossos a tot Europa.

Actualment, aquesta foodtech alimenta diàriament 9.000 gossos, cosa que suposa elaborar sis tones de menjar cada dia. Hom espera triplicar aquesta xifra durant el 2022, alhora que es crearan 60 nous llocs de treball, fins arribar a un equip de 130 persones. D’aquesta manera, la previsió de vendes de l’empresa per al 2022 s’enlaira fins els 10 milions d’euros.

El secret de la companyia, com afirma Sergi Font, que n’és fundador conjuntament amb Gonzalo Noy, és el seu model de subscripció personalitzat: “som la primera marca que ajustem les racions diàries per a cada gos a través d’un algoritme propi.” Com afegeix, “pagant una quota mensual, el client rep un lliurament de menjar cada mes, dividit en racions diàries congelades, cuinades i preparades a mida per a cada gos, a base de pollastre, bou, gall dind i salmó.”



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

TURISME

Els càmpings de Lleida preveuen una bona temporada sense restriccions per sequera

LLEIDA
Economia

Arrenca el Seafood Expo Global amb bones expectatives

L’Hospitalet de Llobregat
economia

Pimec reforça la presència al Vallès amb nova delegació a Terrassa

Terrassa
CALONGE I SANT ANTONI

El grup francès Capfun compra el càmping Treumal

CALONGE I SANT ANTONI

Freixenet presenta un ERTO per a 615 treballadors per la sequera

Sant sadurní d’anoia

Barcelona dedicarà 4 milions a impulsar la recerca i l’ocupació juvenil

Barcelona
economia

Els accidents laborals mortals han crescut un 50% la última dècada

barcelona
economia

Els operadors es troben per buscar experiències úniques a la Costa Brava

PERALADA
economia

Tots els productes del mar, a partir de demà al Seafood

Barcelona