Economia

MARIA DOLORS JOFRA

Directora de l'Hotel La Torre de Palafrugell

“El nostre client habitual busca repòs però també activitat”

Com va la temporada?
Pinta bé. Per sort s’ha superat la pandèmia i podem fer vida normal. Han estat per a tots dos anys terrorífics. L’any passat molta gent jove va venir a Calella. Eren persones de 35 o 40 anys que solen marxar a llocs més llunyans i que l’any passat eren tots aquí. Aquest any ja han tornat a marxar a fora.
Quin tipus de turisme ha tingut La Torre al llarg dels 65 anys?
El nostre turisme és familiar. A Calella la gent busca calma i els oferim tranquil·litat. Tenim molta gent de França i també molts barcelonins i de l’entorn, i catalans, bàsicament.
Quin perfil de turista han d’intentar atreure de cara al futur?
Volem el turista tranquil que s’estima el lloc on va, que no vol grans gentades, que vol que se’l reconegui quan entra per la porta. Amb els anys s’ha creat també un client que busca el semianominat, que ho fa tot per Booking, i que ho vol tot ràpid i ben fet. Tenim turisme reposat i preveiem que serà el que continuarem tenint.
Entenc que els ofereixen un tracte personalitzat.
Sí. La gent busca a Calella paisatge i tranquil·litat. Fa quaranta anys, la bolera era un bon atractiu. Ara segurament s’han d’oferir coses diríem “més selectes”: el combinat de tal o el concert de no sé qui. La gastronomia és bàsica i la nostra zona és riquíssima en gastronomia. El tarannà de casa nostra és parlar amb el client, preocupar-nos-en.
És un turisme reposat.
Sí, però també és un turisme actiu. El nostre client tampoc para quiet: anar a fer el camí de ronda, fer busseig, fer vela, anar en bicicleta, anar a escoltar un concert a Cap Roig o fer-ho a Peralada. Vol comoditat també. Allò del turisme exclusivament de sol i platja ja no hi és.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

ECONOMIA

Came Parkare s’instal·larà al parc de l’Alba

CERDANYOLA DEL VALLÈS

Compradors d’or, paranoics o assenyats?

Barcelona

El negoci de les caixes fortes reneix

barcelona
Ruben Sans
President de l’Associació de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC)

“L’empresari segueix veient-se com una figura negativa”

Barcelona
DE MEMÒRIA

Línies d’ultramar (1906)

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)
Tecnologia

La Mobile World Capital vol lluir “el llegat” que deixa el MWC

Barcelona

El mercat posa a prova la joiera responsable

barcelona
Contra xifrada
Jordi Garriga Riu

L’actiu de la natura

Floox ja té al mercat el seu carregador ràpid compacte

L’Hospitalet de Llobregat