Economia

economia

Som la Bomba s’ofereix com a alternativa a la gran distribució

El grup Som la Bomba ha replicat amb una iniciativa diferenciada la reacció d’algunes firmes de la gran distribució a la proposta del ministeri de Treball de fixar un límit al preu dels productes bàsics. Si alguns grans operadors van aprofitar per oferir paneres a 30 euros, però compostes bàsicament per productes envasats, sense frescos i sense tenir en compte la temporada ni la proximitat, Som La Bomba, la plataforma que distribueix productes de petits agricultors i ramaders catalans, ha apostat per oferir una cistella amb 13 productes frescos, entre els quals hi ha fruita, verdura, peix, carn i ous, ecològics i de temporada, també per 30 euros. Segons la responsable d’operacions de la companyia, Mònica Rebollo, volen “demostrar que és possible oferir a la ciutadania productes frescos i de la màxima qualitat malgrat la inflació que estem vivint”. Som La Bomba és un mercat digital de quilòmetre 0 que permet als consumidors fer la compra a través d’internet. L’alternativa va néixer el gener del 2021 de la necessitat que els petits productors poguessin vendre directament al consumidor i a la restauració.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

GIRONA

L'ATA Xifra en 1.900 milions les indemnitzacions per la nova llei dels HUT

GIRONA
ECONOMIA

Campanya publicitària per atraure turistes internacionals i de proximitat

GIRONA
economia

El Govern va fer retirar 1.339 anuncis d’allotjaments turístics il·legals durant el 2023

barcelona
TURISME

Els càmpings de Lleida preveuen una bona temporada sense restriccions per sequera

LLEIDA
Economia

Arrenca el Seafood Expo Global amb bones expectatives

L’Hospitalet de Llobregat
economia

Pimec reforça la presència al Vallès amb nova delegació a Terrassa

Terrassa
CALONGE I SANT ANTONI

El grup francès Capfun compra el càmping Treumal

CALONGE I SANT ANTONI

Freixenet presenta un ERTO per a 615 treballadors per la sequera

Sant sadurní d’anoia

Barcelona dedicarà 4 milions a impulsar la recerca i l’ocupació juvenil

Barcelona