Economia

POlÍTICA

Treballaran el màrqueting d’experiències amb el comerç local de la Selva

El Consell Comarcal de la Selva iniciarà en dotze municipis de la comarca un projecte que ajudi a captar l’atenció dels clients

S’oferiran tallers formatius subvencionats per la Diputació en diversos municipis

El Consell Comarcal de la Selva iniciarà un projecte per treballar amb els establiments comercials de la comarca diferents estratègies relacionades amb l’anomenat màrqueting d’experiències o Efecte Wow. Aquest projecte, es durà a terme en dotze municipis de la comarca de la Selva, durant les properes setmanes, segons han avançat des del servei d’empresa de l’ens selvatà.

El projecte Efecte Wow és tot allò que pot fer el petit comerç per captar l’atenció dels clients perquè es fixin en la botiga que tenen davant de casa, com potenciar les seves emocions al moment de comprar al poble i fomentar el seu compromís amb la compra de proximitat.

El conseller d’Empresa i Ocupació, Eduard Colomé, ha explicat que “l’objectiu del projecte és mostrar als comerços participants diferents casos de bones pràctiques de màrqueting d’experiències aplicades al comerç local, per tal d’ajudar-los a dissenyar estratègies i campanyes a partir dels punts forts de cada establiment”. En aquest sentit, Colomé ha avançat que la dinàmica del projecte consistirà en la realització d’un total de 12 tallers formatius a diversos municipis de la comarca, que es complementaran amb un assessorament individualitzat per a cada comerciant amb un expert de l’àmbit del màrqueting d’experiències, per detectar els punts forts del cada negoci i dissenyar iniciatives de màrqueting experiencial relacionades amb l’Efecte Wow.

“La idea”, tal com ha continuat Colomé, “és que cadascun dels comerços participants acabi el procés amb una relació d’accions a dur a terme relacionades amb l’Efecte Wow al seu establiment.”

Els tallers formatius i els assessoraments del projecte aniran a càrrec del consultor i formador en màrqueting i estratègia de marca Pere Maymí. Està previst que hi participin un total de 100 establiments comercials de la comarca de la Selva. Els municipis que s’han adherit en aquest projecte són Breda, Caldes, la Cellera de Ter, Hostalric, Maçanet de la Selva, Tossa, Riudarenes, Sant Hilari Sacalm, Sils, Santa Coloma de Farners, Vidreres i Vilobí d’Onyar.

El projecte està subvencionat per la Diputació de Girona, en el marc de la convocatòria de subvencions per a projectes singulars de desenvolupament econòmic local.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
economia

Gelati Dino inaugura un sisè punt de venda a Madrid

castelló d’empúries
Economia

Els productors de préssec pla al Baix Segre preveuen una campanya “normal”

Alcarràs
TURISME

Pla d’usos per saber l’ocupació màxima dels espais naturals de la Garrotxa

OLOT
ECONOMIA

Ajuts de 53 milions per modernitzar les xarxes de regadius

Barcelona
economia

Males perspectives per a la collita de cereal de secà

Sarroca de Lleida
GIRONA

La demarcació baixa dels 30.000 aturats el mes de maig

GIRONA
economia

Francisco Oller preveu créixer el 2025 i reincorporar el personal acomiadat

cassà de la selva
economia

L’ocupació marca un nou rècord històric amb més de 3,8 milions d’afiliats

barcelona
societat

Prioritat per al producte local i que pugui competir d’igual a igual, les demandes

barcelona