EL Benavent i el Santboià acaben empatant un partit que els locals acaben amb nou homes

El Bena­vent va sal­var ahir un punt després de jugar amb nou homes més de 30 minuts con­tra un Sant­boià que no va tro­bar la pro­fun­di­tat necessària. Xavi Gràcia va obrir la llauna en trans­for­mar un penal comès sobre Rey (23'), però poc després, Pedro va empa­tar (37'). Després de la represa, el visi­tant Here­dia és va fer el 2-1en pròpia por­te­ria abans que Polaco fes el 2-2 defi­ni­tiu, ja en supe­ri­o­ri­tat.
BENAVENT
2
SANTBOIÀ
2
BENAVENT:
Ballesteros, Isma, Xavi Gràcia, Peña (Romario, 82'), Besora, Flamarique (Izquierdo, 45'), Eric, Hernández, Adrià, Rey (Francesc, 61') i Riera.
SANTBOIÀ:
Leva, Peque, Miki (Gascón, 75'), Monti (Culla, 70'), Pedro, Polaco, Isaac, Heredia, Jose, Cárdenas i Josue (Toni, 65').
GOLS:
1-0 (23') Xavi Gràcia, de penal. 1-1 (37') Pedro. 2-1 (53') Heredia, en pròpia porteria. 2-2 Polaco.
ÀRBITRE:
Castaño Coso.
T.G.:
Als locals Ballesteros, Besora, Riera, Izquierdo i Marc, i als visitants Peque, Heredia, Jose i Culla.
T.V.:
Als locals Eric (58'), per doble amonestació i Adrià (68'), per vermella directa.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.