L'apunt

La importància del cara a cara

Vivim en l'era de la tecnologia, en què gairebé tot t'ho pots fer tu sol des de casa amb un ordinador i un telèfon. Aquesta manera de funcionar ens ha facilitat força la vida, però també ha obert la porta a generar certes confusions, que si són provocades expressament són una mala passada. A Calldetenes i Prats molts veïns n'han estat víctimes: van contractar uns serveis, el client no ha quedat satisfet o no ha vist clares certes coses, i a l'hora d'anar a resoldre dubtes s'ha trobat que l'interlocutor s'ha esfumat físicament. Aclarir les coses per telèfon o per correu electrònic no és el mateix que fer-ho cara a cara, i si, a més, xoques amb contestadors o respostes automàtiques és normal que apareguin els nervis.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia