L'apunt

L’APUNT

Comunicar en temps de crisi

En temps d’adver­si­tats màximes és quan l’exper­tesa pos­si­ble­ment és més necessària. I això val per a tots els àmbits, inclo­ent-hi el comu­ni­ca­tiu. Davant el des­con­cert i la por col·lec­tiva pel que està pas­sant, qual­se­vol manual diria que el que cal són mis­sat­ges ins­ti­tu­ci­o­nals nítids, aus­ters, que trans­me­tin sen­sació de segu­re­tat i d’una mínima coherència sobre el que s’està fent. Res més lluny del que estem veient. Uns, per una banda, es rode­gen d’uni­for­mes men­tre adop­ten una retòrica bèl·lica inso­fri­ble, i els altres s’abra­o­nen sobre una queixa, ama­nida de sim­bo­lisme propi, que de tan rei­te­rada acaba sent esgo­ta­dora, tot i que no els puguin fal­tar raons. Vivim moments fos­cos. I les rodes de premsa que estem patint els fan més tene­bro­sos.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.