L'apunt

L’APUNT

Els guanys dels radars, en carreteres

Una rei­vin­di­cació tòpica, i argu­ment ofi­cial a més de la defensa que els radars sal­ven vides, és que la recap­tació ingent ser­veixi per millo­rar car­re­te­res. Però al Baix Empordà ens fa la sen­sació que els calés dels radars de Cas­tell d’Aro i Calonge només eixu­guen el peatge a l’ombra d’haver cons­truït l’auto­via C-35 cap a Maçanet i no pas la millora d’altres vies estratègiques en el dia a dia –i també per als habi­tants del Gironès i l’inte­rior que volen anar a la platja–. Són la satu­rada C-65 i una C-66, pel nord de les Gavar­res, que encara talla pel mig massa nuclis urbans. Hi ha sobre la taula, a més de reforçar la precària xarxa viària interur­bana del Baix Ter, avançar en el 2+1 –ja apli­cat a la vari­ant de Banyo­les– per fer més segura l’ane­lla de les Gavar­res. Amb uns quants anys més de fotos segur que sur­ten els números.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia