L'apunt

L'APUNT

Menys PISA, més sensats

L'ava­lu­ació de quart d'ESO no hau­ria d'alar­mar-nos, però tam­poc dei­xar-nos indi­fe­rents i caure en l'argu­ment que les pro­ves eren més difícils i que aten­dre la diver­si­tat i les neces­si­tats espe­ci­als com­plica la tasca docent. L'evo­lució en l'edu­cació és lenta, i és evi­dent que rànquings poc com­pa­ra­bles com ara el PISA fan més mal que bé al sis­tema edu­ca­tiu. L'admi­nis­tració edu­ca­tiva és cons­ci­ent de la neces­si­tat de millora. No tant pels rànquings inter­na­ci­o­nals, sinó perquè actors del nos­tre sis­tema edu­ca­tiu, com ara els jesuïtes i els esco­la­pis, han detec­tat l'estan­ca­ment en la for­mació dels joves, i s'hi rebel·len. Altres esco­les bus­quen can­vis per millo­rar el ren­di­ment. Els nos­tres peda­gogs en són cons­ci­ents. Fem-los cas, perquè el repte és gran.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia