L'apunt

L'APUNT

Fer publicitat de la singularitat local

Santa Susanna té tancat al públic el Museu de la Pagesia, que va ser inaugurat a so de bombo i platerets fa quatre anys. La manca de recursos econòmics per mantenir la regularitat del servei n'ha estat la causa i, potser, la falta d'una campanya promocional de l'indret perquè es nodrís no només dels visitants del municipi, sinó dels de la resta de la comarca i una mica més enllà. El patrimoni cultural d'un poble sovint és vist com un incentiu més per donar-lo a conèixer a l'exterior. I és una bona pensada, sempre que no es quedi amb la tallada de la cinta i es confiï en la sort a l'hora d'atraure el públic. En un món com el nostre, on tothom té singularitats per mostrar, la resposta es troba en la publicitat. Si no ho expliques, no existeix.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia