Política

Suport als presos polítics

Càrrecs electes de la Catalunya Nord es manifesten en suport als presoners polítics catalans

Càrrecs elec­tes d’arreu de Cata­lu­nya Nord s’han mani­fes­tat avui a Per­pinyà en suport als pre­so­ners polítics cata­lans. A la con­cen­tració hi han par­ti­ci­pat intel·lec­tu­als, asso­ci­a­ci­ons cíviques, mili­tants cata­la­nis­tes i ciu­ta­dans en defensa de la democràcia. La mobi­lit­zació ha vol­gut mos­trar la soli­da­ri­tat als par­la­men­ta­ris cata­lans empre­so­nats per la justícia espa­nyola per les seves con­vic­ci­ons inde­pen­den­tis­tes.

Entre els càrrecs elec­tes s’hi ha pogut veure l’exdi­pu­tat soci­a­lista i bat­lle d’Arge­lers de la Marenda Pierre Ayla­gas, el bat­lle de Pesillà de la Ribera Jean-Paul Billès, el bat­lle de Sant Andreu Fran­cis Manent, el regi­dor de la majo­ria muni­ci­pal de per­pinyà Jean-Mic­hel Hen­ric, el res­pon­sa­ble a Cata­lu­nya Nord de la France Insou­mise Phi­lippe Assens i l’ex bat­lle de Per­pinyà Jean-Paul Alduy. El secre­tari gene­ral del Par­tit Comu­nista Francès a la Cata­lu­nya Nord i ex bat­lle d’Elna, en des­plaçament a París, ha enviat el seu suport a la mani­fes­tació. Per una altra banda les auto­ri­tats fran­ce­ses han “reco­ma­nat” que no hi hagi ban­de­res este­la­des a actes simi­lars que han de tenir lloc aquest cap de set­mana al Voló i Prats de Molló.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia