Política

Els sindicats de la vaga del 21-F anuncien mobilitzacions “descentralitzades” arreu del territori

La Intersindical-CSC confia en l’èxit de la vaga i aspira a “apropar-se al màxim” a la convocatòria del 3 d’octubre de 2017

La Intersindical-CSC, juntament amb organitzacions que donen suport a la convocatòria de vaga d’aquest dijous 21 de febrer, ha anunciat aquest dimarts mobilitzacions “descentralitzades” per la jornada de protesta.

Amb el lema ‘Sense drets no hi ha llibertat’, les concentracions del matí seran davant dels ajuntaments exceptuant la de Barcelona, que farà el primer balanç de la jornada a la plaça Universitat.

A la tarda la manifestació serà als Jardinets de Gràcia, amb quatre mobilitzacions més arreu del territori, a Girona, Lleida, Tarragona i Tortosa. Amb la vaga del 3-O com a “utopia”, el secretari general de la Intersindical-CSC, Carles Sastre, confia en l’èxit de la vaga “pel retorn que està tenint del territori”. “Intentarem apropar-nos el màxim possible sabent que no estem a la tardor de 2017 sinó al 2019”, ha assegurat Sastre.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

ESTATS UNITS

Expectació a Nova York per la possible detenció de Trump

BARCELONA
POLÍTICA

Torna el clam per tancar Via Laietana 43

barcelona

El Candidat de Junts a Canet d’Adri aposta pel diàleg amb els veïns

CANET D’ADRI
catalangate

La ponent de la missió Pegasus critica l’Estat per no investigar l’espionatge

barcelona
judicial

L’Advocacia de l’Estat demana 3,5 anys de presó a Jové i no acusa Salvadó

BARCELONA

Josep Coma, torna a ser el candidat de Junts a Molló

MOLLÓ
cas mercuri

La Fiscalia demana 8 anys més de presó a Bustos per una altra peça cas Mercuri

barcelona
estat francès

Macron s’enfronta a un país ingovernable i demà s’adreçarà als francesos

barcelona
Memòria democràtica

Caldes de Montbui documenta l’apropiació de béns requisats el 1939

Caldes de Montbui