Política

Seat atura la producció a Martorell des d’ara i fins dilluns

La decisió l’han pres de forma consensuada la direcció i els sindicats davant la vaga general

La mesura afecta uns 6.000 treballadors de fàbrica

Seat atu­rarà la pro­ducció de la fàbrica de Mar­to­rell des del torn d’aquest mig­dia (13:45h) i fins dilluns (5:45h), segons la decisió que han pres de forma con­sen­su­ada la direcció de la com­pa­nyia i els sin­di­cats davant de la vaga gene­ral con­vo­cada per demà diven­dres. L’empresa vol evi­tar pro­ble­mes en el des­plaçament dels seus tre­ba­lla­dors i difi­cul­tats en el procés de fabri­cació per la falta tant de per­so­nal com de mate­ri­als i peces, pro­vi­nents dels seus proveïdors. “És una decisió molt pen­sada i acor­dada amb els sin­di­cats”, ha expli­cat un por­ta­veu de Seat a aquest diari.

La mesura afec­tarà uns 6.600 tre­ba­lla­dors de fàbrica, perquè el per­so­nal d’ofi­ci­nes podrà adhe­rir-se a la vaga o tre­ba­llar amb nor­ma­li­tat si així ho deci­deix. “Ens pre­o­cupa els ris­cos per a la mobi­li­tat dels nos­tres tre­ba­lla­dors, però en el cas del per­so­nal d’ofi­ci­nes hi ha sis­te­mes de tre­ball alter­na­tius, com el tele­tre­ball”, han expli­cat. De fet, les colum­nes pro­vi­nents de Tàrrega i de Tar­ra­gona pas­sa­ran per Mar­to­rell de camí a Bar­ce­lona.

Als cen­tres de pro­ducció de Mar­to­rell hi tre­ba­llen 13.000 dels 15.000 tre­ba­lla­dors que té Seat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia