Política

Brussel·les justifica les mesures de Grècia contra els migrants

El portaveu de l’executiu europeu, Eric Mamer, diu que “s’han d’entendre les circumstàncies”

La Comissió Europea torna a evitar dir si disparar bales de goma a sol·licitants d’asil és legal

La Comissió Euro­pea ha jus­ti­fi­cat la mà dura del govern grec con­tra els migrants a la fron­tera amb Tur­quia. “S’han d’enten­dre les cir­cumstàncies en les quals el govern grec ha pres les deci­si­ons i les mesu­res.

Estem en con­tacte amb ells, ava­lu­ant les pos­si­bi­li­tats i veient com volen apli­car la llei”, ha dit el por­ta­veu de l’exe­cu­tiu euro­peu, Eric Mamer, que ha tor­nat a evi­tar dir si dis­pa­rar bales de goma a sol·lici­tants d’asil és legal o no.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia