Política

UNIÓ EUROPEA

La UE condemna “enèrgicament” l’atac terrorista al Paquistan

Nabila Massrali, portaveu de l’alt representant comunitari per a Afers Estrangers, Josep Borrell, ha afirmat que “no hi ha espai per a l’odi i l’extremisme a les nostres societats”

La Unió Europea (UE) ha condemnat aquest dilluns “enèrgicament” l’atac terrorista perpetrat contra una mesquita de Peshawar (Pakistan) en què han mort almenys 44 persones i 157 han resultat ferides.

“La UE condemna enèrgicament l’atemptat contra fidels d’avui en una mesquita de Peshawar. Lamentem la pèrdua de vides humanes i desitgem una ràpida recuperació a tots els ferits”, ha indicat a través del seu perfil oficial a Twitter Nabila Massrali, portaveu de l’alt representant de la UE per a Afers Estrangers, Josep Borrell.

La portaveu ha assegurat que la Unió Europea dona suport al Pakistan en la lluita contra el terrorisme i ha afirmat que “no hi ha espai per a l’odi i l’extremisme a les nostres societats”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

ESTATS UNITS

Expectació a Nova York per la possible detenció de Trump

BARCELONA
POLÍTICA

Torna el clam per tancar Via Laietana 43

barcelona

El Candidat de Junts a Canet d’Adri aposta pel diàleg amb els veïns

CANET D’ADRI
catalangate

La ponent de la missió Pegasus critica l’Estat per no investigar l’espionatge

barcelona
judicial

L’Advocacia de l’Estat demana 3,5 anys de presó a Jové i no acusa Salvadó

BARCELONA

Josep Coma, torna a ser el candidat de Junts a Molló

MOLLÓ
cas mercuri

La Fiscalia demana 8 anys més de presó a Bustos per una altra peça cas Mercuri

barcelona
estat francès

Macron s’enfronta a un país ingovernable i demà s’adreçarà als francesos

barcelona
Memòria democràtica

Caldes de Montbui documenta l’apropiació de béns requisats el 1939

Caldes de Montbui